Vad ska ni göra på er onsdag?

Jag ska göra en spargris idag på jobbet. Det kan ju bli intressant värre. Jag fick en lite gullig, enkel och briljant idé igår kväll medan vi låg och kollade på Resident Evil. Får se om jag kan skrida min plan till verk :D

Påväg till jobbet as we speak. Trött imorse. Mats var ännu tröttare. Vet knappt om han uppfattade att jag pussade på honom innan jag gick? Han sa visserligen "vi ses ikväll" men det var i något halvgroggy, salivet rinner i mungipan, kisar med ögonen-stadie.

Dag nr 5 för jobb. En dag kvar, sen är jag ledig fredag. Jobba helgen och sen ledig massor nästa vecka. Ska bli skönt! :)

10 min kvar innan jag är framme. Blunda lite.


Kommentarer
Postat av: Mats

Då vet jag hur jag ser ut när jag sover. Haha! :)

2013-04-10 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback