AMS

Jag kan inte hjälpa att känna att arbetsförmedlingen är till för dem som misslyckats. Jag vet att jag inte skulle behöva komma hit egentligen, men för att få min a-kassa så måste jag.. Bröl. Studenter, medelålders människor, personer som pratar knagglig svenska och så jag.
Jag är bättre än såhär.. Jaja. Allt händer av en anledning.

Känner mig sjukt stel i kroppen. Haft ont i landryggen de senaste dagarna, måste vridit till ryggen på något vis, har inte burit något tungt vad jag vet.

Sugen på att köpa nytt spel till vårat N64. Mario world eller något, blev lite sugen på Mortal kombat också!

Jaja. Sitter och väntar på min tur till handläggare.

Hejdååå


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag kände samma sak.. Men de är bra att ha. Och man behöver bara ringa en gång i månaden sen.... Plus att om du får för dig att flytta utomlands betalar dom resorna till intervjuer ;) asch snygging du har snart ett nytt jobb! Men kom ihåg att det är lätt att bli Depp (fråga mig jag vet) så låt inte det äta upp dig hjärtat!

2013-08-22 @ 13:48:08
Postat av: Kim

Jag kände samma sak.. Men de är bra att ha. Och man behöver bara ringa en gång i månaden sen.... Plus att om du får för dig att flytta utomlands betalar dom resorna till intervjuer ;) asch snygging du har snart ett nytt jobb! Men kom ihåg att det är lätt att bli Depp (fråga mig jag vet) så låt inte det äta upp dig hjärtat!

2013-08-22 @ 13:48:09
Postat av: Anonym

Ps. Landryggen? Haha ;)

2013-08-22 @ 13:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback