Unemployed..

Jaha, då var man officiellt arbetslös. Vad gör man nu då? Får ju visserligen lön denna månad och i slutet av nästa eftersom jag har förskjuten lön.
Ta sig till arbetsförmedlingen imorn också. Förhoppningsvis första och sista gången jag sätter min fot där. Usch.. Ångest deluxe. Känns som ett enda stort misslyckande att jag inte här ett jobb.

Ber min gamla chef Kalle att maila över underlag som visar att jag jobbat på krauta. Han mailar över, men med fel information och med saknad info. Men, jag är ju inte förvånad..

Ligger och myser i vår nya säng. Satan i gatan vad skön den är! Tittar på Australien masterchef. Bredvid mig ligger i sovandes sambo och i en korg på golvet ligger Murphy och snarkar.
Älskar min lilla familj!

Visar bilder på sängen en annan dag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Det är inget misslyckande med att söka sig till Arbetsförmedlingen. Det är svårt att få jobb i nuläget, men det säger inte att du inte kommer få jobb. Jag tror på dig gumman! Heja heja!

Och se till att rekommendationsbrev och sånt är korrekt och du kan lämna mig som rekommendation! :')

2013-08-21 @ 07:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback