Dag 2 i Stockholm!

Trött.. Idag har jag en ledig dag. Självklart valde jag att vakna upp i Norrköping. Trots att jag åkte i måndags morse ifrån Norrköping och vi bara sov ifrån varandra i ett dygn så kändes det annorlunda när jag kom hem igår kväll.
Annorlunda bra. Åh! Är så glad att få vara med min sötnos hela eftermiddag och kväll/natt idag!

Funderar på att åka och hälsa på jobbet, men vet inte om jag orkar, eller om de personer jag vill träffa inte jobbar. Det är ju onsdag, så chansen finns ju att många är lediga eftersom de jobbar helg.

Annars då? Jodå, jag får umgås med lilla Rutis varje gång Tomas jobbar! <3 hon är så himla söt den lilla vovven.
Jag, Vigge, Ranna och Tomas. Vi är järngänget. Svartskallar allihopa, haha! :D en sydkorean, en pakestanier, en syrian och en blandning. Haha! Tomas är en gott och blandat påse. 50% svensk, 16% kines 16% malaysian (??!) och 16% av något annat. Haha! :D

Ne, dags att inta frulle :D

Förresten, jag fick äran att lyssna på tre stycken människor från Kina påväg hem igår på tåget, de gick av i Nyköping. Nu vet ni det. Och ja, jag smygfotade dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback