Kick off och on med nya jobbet.

Bellinis, champagne, rödvin, härliga nya människor, mat på Taverna och kändistätt. Så summerar jag min kväll.
Haft en otroligt rolig eftermiddag och kväll! Stapplar in på SOVA strax efter 16. Möts av Mattias och Ranna som hälsar på mig. "Ah! Du är den nya tjejen som ska börja?" De tog emot mig med öppna armar, bjöd på kaffe och fika. Ranna och jag snackade skit. Den tjejen kan snacka.. Oh lordy lord, men skön tjej verkligen! Hela gänget på Infra är härliga! Vigge och jag ordnade pappersarbete och de andra stängde butiken vid 19.
Vi åkte gemensamt in till Stureplan där vi gick in på Scandic Anglé eller nåt sånt. Infra satte sitt "all time high" som de kallar det. I stort sett betyder det att de sålt mest för deras butik denna månad. Kul! Det köptes in champagne och skålades, vilket kändes lite skumt iom att jag inte bidragit till resultatet..
Vid 22 gick vi till Taverna, restaurang, bar. Allt man kan önska sig! Var verkligen hur trevligt som helst! Maten var god, personalen proffesionell. Fint.
Efter krångel med tåg hem, sitter jag nu, med osäker biljett. Vet inte om jag har sittplats och hoppas jag kommer hem..


Kommentarer
Postat av: Kim

Mer uppdateringar med tanke på att du flyttar till storstaden? Okej gumman ? Puss på dig!

2013-02-03 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback