Sista natten i Norrköping.

Godmorgon early birdies!
Kunde inte riktigt somna nu efter att Mats kilat till jobbet, så ligger kvar här i sängen. Mår lite illa. Vet inte om det beror på att det är för tidigt i och med att jag är van att gå upp runt åtta varje dag. Eller kanske omedveten nervositet inför första jobbdagen imorn. Eller att jag ätit nåt dåligt. Eller nåt annat..... Hehe, vi hoppas inte på det sista.

Känns overkligt att jag flyttar från Norrköping imorn. Imorgon natt sover jag i Stockholm..?
Jag är ledig helgen tydligen. Har inte bestämt mig om jag ska följa med ner till Norrköping eller stanna kvar i Stockholm.

Isåfall får vi ta tjejkvällen ute i Vällingby nån gång nästa vecka, eller nästa helg. Känns tungt att jag kommer sova utan Mats i veckorna nu. Dessutom kommer vi kanske inte kunna ses varje helg. Blir ju dyrt med tågbiljetter 8 gånger varje månad. Så ska försöka utnyttja det så gott jag kan.

Ne, om man skulle försöka ta o sova lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback