Valentines coming up.

På alla hjärtans dag för ett år sedan var jag själv. Mats var i Arvidsjaur och jag jobbade. Jag har alltid sagt att denna dag aldrig varit för mig. "Larvig dag" töntigt osv. Jag tycker fortfarande att det är lite halvt som halvt att ha EN speciell dag då man ska bry sig om varandra. Fast.. Ja.. Jag och Mattias brydde oss aldrig. Han brydde sig nog mindre än vad jag gjorde.
Nu, med Mats är allt så annorlunda. Vi är gulliga, pussar på varandra hela tiden och visar omtanke.

Han har planerat något till nästa torsdag. Jag får absolut inte planera in något. Han har planerat in något samband med min födelsedag som är den 15e och alla hjärtans dag i ett.. Vad kan det vara?! Hans anteckningsbok ligger hemma och hans mapp med planering ligger på skrivbordet på datorn. Det är svårt att inte titta, men jag vill absolut inte förstöra överraskningen för varken honom eller mig.

Spännande!

Någonting jag reflekterade över för ett tag sen, var att jag har knappt har något kort på mig och Mats tillsammans sen vi blev ett par. Synd.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback