Åka iväg?

Har aldrig varit med om att saker och ting kan ändras väldigt drastiskt från en dag till en annan. För mig har det alltid varit ett "talesätt". Hmm..
Nästa vecka blir en kort vecka, men hoppig. Jag jobbar mån, ons och fre. Är ledig tis och tors. Nästkommande helg kommer Henka hit. Saknar honom. Saknar folk fån Norrköping. Veckan efter det så är jag ledig tis, ons, tors. Funderar på att ta några dagar nere i Norrpan.
Johanna, har du fortfarande semester då? Är ni på Öland eller back i Linköping?
Kim?!! VI MÅSTE SES!

Jag har inte bestämt mig om jag ska åka. Känns som jag behöver några dagar för mig själv.. Ja, det blir väl att jag tar med mig Murphy iallafall.

På torsdag kommer Johan hit (Mats bror från Tampa). Det blir kul som fan. Nu är det över ett år sedan vi sågs. Förhoppningsvis kommer både han och Jennifer och hälsar på igen i september nån gång :)

Anyhoo.. Ska strax kliva av pendeln för ännu en dag av helgjobb. Toodles! <3


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag är nog garanterat fri :) ! Jag slår ett slag för att vi hoppar i swiften och åker till lkpg och hälsar på Johanna! Myser på stan (är ju trots allt mysigare uteserveringar i lkpg) och bara har det bra!

2013-07-06 @ 12:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback