Inatt, jag drömde..

Inatt drömde jag om mina förra arbetskamrater igen.. Kommer bara ihåg fragment av den nu, men jag minns att jag var singel. Vi satt på en buss på väg nånstans. Jag satte mig i sätet framför Kim och snackade skit. I sätet framför mig satt Andreas J som jag försökte ignorera. Bredvid mig satt Tomas A. Blev helt lyrisk när jag upptäckte att han var med på resan, kramades och skrattade. Sen från ingenstans var Tobias Ekeroth och Sebastian Aledal där?!!? (Klasskamrater från högstadiet). Förvandlades snabbt till fjortisJannika och skulle kramas och säga "nej men guuuuud! Är niiii häääär??!!"
Någon klappade mig på axeln och jag vänder mig om.
"Vill du inte hälsa på mig längre?"
Vet att Andreas tittade sorgset på mig och sen började jag drömma om något annat jag inte minns.

Idag blir det lite festligheter efter jobbet. Vi ska till F12. Kommer bli trevligt. Sista festligheten innan jag slutar.
Var jag tar vägen efter det här vet jag inte. Söker och söker jobb, men det går segt. Får börja söka jobb som jag inte vill ha också antar jag. Jahaja. Dags att kliva på pendeln!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback