Mot ny mål.

Har djävulskt ont i min ländrygg. Vet inte vad jag gjort, men det hugger till.
Annars då?
Hade arbetsintervju hos Maria Nila i förrgår. Gick åt helvete. Det sket sig på att jag inte hade körkort, har aldrig känt mig så förutmjukad nånsin som då. Det stod inte nånting om i annonsen att körkort var ett krav, inte heller att tjänsten de sökte innebar att man skulle jobba ute i fält och hälsa på kunder/frisörer.. Jaja.
Var på en annan intervju idag för Massimo Dutti. En helt annorlunda intervju mot vad jag varit på förr. 
Givetvis var det standardfrågorna; "berätta lite om dig själv", "jag ska berätta om företaget" osv, osv.
Sen kom faktiskt ett praktiskt prov! Jag fick gå in i butiken och välja ut outfits. Min uppgift var en kvinna som snart skulle börja på kontor men där klädkod inte var strikt så som kostym/kavaj/kjol.
Hon ville klä sig bekvämt, men ändå modemedvetet och snyggt.
 
Första outfiten jag valde var en lite marininspirerad outfit, hittade inte den exakta blusen på hemsidan, men det var en vit, tunn ärmlös blus med guldiga knappar.
 
 
Andra outfiten plockade jag ihop i all hast för det var så lite tid kvar jag hade på mig.
 
Till det hade jag en finstickad cremefärgad kofta. Gullegull. Riktigt kul. Får se vad de säger.
De skulle ringa i vilket fall som helst, om jag fått det eller inte. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad kul :-) hoppas du fick det :)

2013-07-04 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback