Så var det dags igen!

Många dagar har gått sedan jag skrev sist. Om jag inte minns fel så mådde jag sådär när jag skrev det senaste
inlägget. Idag mår jag betydligt bättre och tänker inte direkt alls längre på vad som hände.

Henka var här för några helger sen, känns som en evighet sen. Vi hade det riktigt trevligt. Var ute på Stureplan
och drack lite öl och umgicks med varandra. Mats storebror var även på besök från Tampa så sjukt kul att se honom
igen. I september kommer han hit igen, fast tillsammans med sin fru Jennifer. Ska bli sååå kul! :D

Jag har även hunnit med en sväng till Norrköping, utan Mats.
Åkte ner för att träffa mina sötnosar Johanna och Kim. ÅHHH!! Fick så mycket energi!
Åkte först ut till K-Rauta för att hälsa på Johanna där, gick ett varv runt butiken och kände knappt igen en enda
kotte, vilket var lite synd. De "enda jag kände igen var givetvis Johanna, men sen Ywonne, Peter, Erik och Håkan.
Håkan var så gullig. Kom körande med trucken mot mig, upptäcker att jag är på besök, tvärnitar mitt i gången,
slänger sig ur trucken och kommer fram, ger mig en kram och en sen en puss på kinden. Hihi! Hade hoppats på att
Håkan jobbade, han är så go.

Kim kom och mötte upp oss på jobbet med hennes vroom-vroom bil. Vi for iväg till Linköping och käkade världens
(utan att överdriva) godaste sallad i världen. OHMYGOD..
Drack ett glas vin och pratade skit, pratade allvar och pratade om framtid och om det förflutna.
Fick även träffa Johannas pojkvän Emanuel. Supertrevlig kille. Lugn och samlad. Så söta tillsammans <3

Om några veckor kommer min klippa Kim upp till Stockholm och det kommer bli legen... (wait for it) ..dary!
LEGENDARY! Woop woop!

Har nog planerat en tur ner till Norrköping 13 augusti också. Är ledig igen tre dagar. Det vore ju för himlans
trevligt att träffa mina tjejor igen. Till och med en after work med gamla gänget på Rauta? Saknar människor i
Norrköping.. Har drömt om ett flertal människor från K-Rauta de senaste dagarna. Inget speciellt har hänt i
drömmen. Bara.. ni vet, bli påmind om hur härligt man hade det med kamraterna där :)
Inte för att jag inte har det här, men det blev en annan slags gemenskap där. Ni som jobbar på Rauta vet vad jag
pratar om!

Jaja.. det var en lite uppdatering om vad om hänt i livet sedan senast jag skrev.


Ha det! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback