How you doin'?

Haft en härlig helg i Norrköping! God middag hos mamma och pappa, med lite catch up tid!
Slappt och mysigt hemma hos syster där vi även sov över.
Pussat och kramat Zoey tills jag träffar henne igen (vilket är om några veckor bara). Annars? Hmm.. Imorgon var det 17 månader sen Mats frågade om vi skulle bli tillsammans.
Tiden går i raketfart numera. Veckorna rusar fram. Tyckte det var som igår vi var och hälsade på Birgitta för att kolla på valpen. Nu är det bara några dagar kvar. Lördag eftermiddag hämtar vi vår Murphy. Ska försöka att inte bli en sån person som bara gör statusuppdateringar om sin hund ;)

Sitter nu på pendeln på väg till jobbet. Varit på utbildning på Kungsgatan. Micke från Matton Jernberg kiroprakti var där och föreläste. Vi är ju alla från SOVA utbildade av kiropraktorer vilket ger en trygghet för både mig och kunden, att jag faktiskt kan påpeka varför de har ont där eller där för att sedan hitta en säng som bidrar till en ökad komfort och ökad sömn. YEAH!

Igår kollade vi på Jack the gigant slayer. Okej film. Ingen film jag skulle se på bio, men att ha på datorn och slå på en måndagskväll, fine. Dock vill jag se Hangover 3! Börjar kanske bli lite uttjatat, men man kan ju inte annat än älska Zach Galifianakis! :D så sjukt rolig i alla roller, i alla filmer han medverkar i.

Nepp, dags att kliva av pendeln :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback