Premiär på jobbet!

Inte visste jag att man kunde bry sig om något så litet efter bara några dagar. Första dagen på jobbet idag med lilla Murphy med mig. Det går okej.. kissat och bajsat i butiken har han redan gjort. Olyckor händer.
Nu har jag iallafall köpt en hundkorg/säng på Arken Zoo som han kan ha här på jobbet. Han har redan invigt den med en liten tupplur. Men det skär i hjärtat lite när han gnyr där inne. Men han får och kan inte påverka mitt jobb, Jobbet går först, det är en bonus att jag kan ha med honom hit bara.. Stackars plutten..
 
Nu är Ranna ute med honom en sväng medan hon parkerar om bilen. Tjejtjusaren Murphy ;)
 
 
Kick offen på Yasuragi var nice! Speciellt konferensen. Badet blev jag inte impad över. Vann spa nere i Lysekil är betydligt bättre.
Nä, sjuuukt hungrig! Måste inhandla lunch strax.
 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback