Såhär ligger det till...

Sitter hemma och funderar över vad dagen kan ha att erbjuda.
Trött är jag också, vet inte om jag får i mig tillräckligt med vitaminer och mineraler eller om det är för att jag tagit hand om Murphy tre dagar i rad och gått upp med honom om nätterna. Huvudvärken har satt sina spår idag. Det går nog över snart :)
 
Sen har jag och Vigge tagit ett gemensamt beslut om att jag ska sluta på SOVA. Det känns som rätt beslut, men oron över att hitta ett nytt jobb inom två månader är tungt. Jag har gjort det förr så jag vet att jag kan göra det igen.
Har redan hunnit med att söka runt fem jobb som jag hoppas på allihopa. Stockholm är ju en stad med otroligt stor konkurrens så det gäller att kunna bevisa att just jag är bättre än alla andra.
 
Imorgon kväll sticker vi ner till Norrköping för ett par dagar med min familj och firandet av midsommar.
Får se hur det går att få med den lilla ner, men han sköter sig ändå ganska bra.
 
Ne, knäcka upp en öl i det fina vädret medan min lilla plutt sover <3

Kommentarer
Postat av: Kim

Varför blev det så då :( va tråkigt du verkade ju ha kanon kollegor o sånt ju :) nåja det ena leder alltid till det andra så du får nog ett drömjobb nu <3

2013-06-19 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback