Dagens ansträngning.

Dåså mina söta läsare! Det blev inget att springa runt på stan. Pallade inte göra iordning mig och ta mig till tunnelbanan. Det slog mig lite förut; jag bor verkligen i Stockholm nu. Sjukt..
Jag tog tummen ur och gick ut en sväng iallafall. Otroligt härligt väder idag! Soligt, plusgrader och fåglarna kvittrar hej vilt utanför. Låg kläder utspridda, disken samlat ihop sig och lite smuts på golvet. Tänkte att fyyyy faaaan.. Orkar inte..
Men så tänkte jag. Kan Mats renovera och fixa i lägenheten så kan jag göra en liten skitsak som att städa lite! SÅ!! Det har jag gjort nu. Skönt med städat hem.

Eftersom jag vet hur intresserade ni är över mitt liv ska ni få en bild på vad min inhandling av mat blev från Willys. Denna månad ska jag verkligen försöka vara duktig med ekonomin. Detta kostade 177:- vilket betyder att jag har 1863:- kvar till mat/lunch/snacks. Ska göra ett särskilt fack i plånboken för matkassa. Försöka! Iallafall, här är bild på maten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback