Ensamma tisdag.

God förmidag på er!
 
Jag har sovit helt okej. Varken bu eller bä. Vaknade en massa vet jag, såg att det var ljust ute och tänkte att shiiiit, vad är klockan? Tio i sju.. Somna om då kanske? Det gjorde jag och vaknade strax efter åtta igen. Känner mig redan rastlös.. Ska nog svira om, spackla på lite smink och sen bege mig ut på upptäcktsfärd i Stockholms stad.
Blir en liten tur till Kicks. Köpa vaxremsor och sen blir det att kika på strumpbyxor och sen något svart plagg. Börja redan tröttna på mina kombinationer till jobbet! :D
 
Orolig över min älskling också.. Som jag säkert tidigare sagt är han så stark. Lite för stark ibland. Han ska klara allt själv och vill visa att han kan. Han vill göra mig stolt, vill visa att han kan fixa iordning lägenheten när jag har så mycket nytt för mig uppe i Stockholm. Men ensam är inte alltid stark och det är något ALLA borde inse. Iband behöver man en hjälpande hand. Man ska inte vara rädd för att be om hjälp.
Mats har ont i kroppen efter all renovering och jag känner stor skuld till det trots att det inte är mitt fel. Jag kan inte påverka att jag inte kan åka ner till Norrköping och hjälpa honom..
 
Usch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback