Ett ledset hjärta.

Varför ska det vara så jobbigt att säga hejdå? Jag vet ju att vi ses snart igen. Jag jobbar ju bara imorgon och sen är jag ledig.. Men fan, ögonen är svullna efter jag gråtit, näsan är igentäppt.

Haft flera diskussioner om olika saker i helgen, ena diskussionen är för privat, men det var mer ett klargörande än en diskussion. Däremot hade vi en diskussion om ett besynnerligt sms jag fick igår. De som varit med mig i livet sen jag var 14 år kommer säga; WHAT!??!?
Yup, out of the blue fick jag ett sms från Alexander. Japp, Alex som var från Mjölby och var tillsammans med Jaeger. Inte ett pip på 7 år. Chockad? Ja.

Sugen på Carbonara förut, men just nu känns allt lite halvgrått och jag vet att det är är skitlarvigt jag vet, men utan Mats känner jag mig halv. Jag går på reserv tills vi ses igen. Jag har hittat min motpol i livet och det gör ont som fan utan honom.

Ne, blir en avokado nu och se om nåt roligt går på tv.


Kommentarer
Postat av: åsa

Vad fasen vill Alex? Efter 7år å så som han betedde sig?!

2013-03-11 @ 10:41:38
Postat av: Ewelina

MEN VA?! Vad tusan kan han vilja ens? :S
Btw lol, jag känner mig gammal, har vi känt varandra så länge? <3

2013-03-11 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback