Hallå från Infra City!

Godmorgon sötnosar!
 
Står just nu på jobbet och fördriver lite tid medans mina kära arbetskamrater stamplar in snart.
Soo.. Mina två dagar i Norrköping har varit produktiva må jag säga!
Golvet i vardagsrum och kök är nu färdiglagt! WOHO! Första gången jag gav mig på kapsåg och sticksåg, jag nervös som fan. Har sjukt stor respekt för såna maskiner. Det gick bra, alla fingrar är intakta. Jag fick en sticka i fingret, men det var väl det. Mats ska fortsätta lägga golv idag när han kommer hem. Han beräknar att bli klar med hallen idag, men vi får se vilka problem som dyker upp längs vägen.. brukar ju bli så ;)
 
Hehe, iallafall. Spelade badminton i tisdags. Träningsvärk nu.. Pinsamt. Det är inte så att jag inte kan gå, men jag har lite värk i lår och rumpa, och armen. Gött!
Imorgon kväll blir det att bege sig mot Norrköping igen. Fortsätta hjälpa till att lägga golv, eller blir att hjälpa till på lördag, kommer hem så sent på fredagkvällen.. :)
 
Inatt vid 01.00 så ringde Mats telefon. Jag vaknar med ett ryck och Mats likaså. Han tänkte genast att det kanske är någon av hans kollegor som varit med om något så de inte kan komma till jobbet idag. Ett nummer han inte känner igen, men han svarar ändå.
"Ja, det är Mats"
"Hello? I'm wondering about the apartment?"
 
Jävla stolpskott.. VEM RINGER OM LÄGENHETSANNONS KLOCKAN ETT PÅ NATTEN?!?!?
Mats försökte så gott han kunde, med lugn röst säga åt honom att klockan är ett på natten, han ska upp om 4 timmar, han få ringa en annan tidpunkt. När då? frågar han. 
Hahah! Ja.. kanske inte klockan 1 på natten iallafall ;)
 
Jaja, nu ska jag ta mig en kopp kaffe till så man vaknar till liv.
 
 
Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Mats

Han som ringde har inte ringt tillbaka vid 10 som han sa inatt, kanske han insåg någonstans på vägen att han gjort bort sig relativt grovt.

2013-03-21 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback