Måndag kväll....

Skapligt trött tjej skriver inlägg nu. Borde gå och lägga mig men har ingen lust alls.
Imorn blir det en sväng på stan tror jag. Konstigt att vara ledig och vara kvar i Stockholm. Det blir en första gång faktiskt.
Mats meddelade att alla golvlister och socklar är på plats, nu är det bara finputsningen kvar, lite färg som försvunnit osv. Kommer bli grymt!
 
Jag och Tomas stängde butiken själva idag. Intressant värre måste jag säga. Inget dramatiskt alls hände, men kul att vi var själva, hehe. Bäst att vänja sig antar jag. Sprang som små djur till bussen också. Satans vad jobbigt det var, inte sprungit på månader och så till råga på det så hade jag en stor tung jävla sportväska hängandes på ryggen. Usch.
 
Våfflor åt jag idag! Så sjuuuuukt jävla gött alltså. Tomas bjussade. Har inte ätit våfflor på många år, måste fixas snart igen.
 
 
Ne, sorry, dags för denna korean att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback