Prinsen har anlänt.

Jag har nog aldrig varit så glad över en person som snarkar. Jag har inte hjärta att väcka honom heller. Stackarn är helt slut. Aldrig varit med om att man verkligen kan se på en person som är energilös, näst intill apatisk på sitt sätt att prata få energin tillbaka. Mats var helt.. alltså, det var lite obehagligt att se honom så nere. Först åt han en ost och skinkbaguette som jag hade med mig när jag mötte upp honom på centralen. När han sedan åt upp den (rekordtid) så kunde man verkligen se hur energin kom tillbaka. Sjuuukt.
När vi kom hem åt han en dubbel portion chili con carne. Nu ligger han bredvid i sängen helt utslagen.. Stackarn hållt igång non stop i veckor nu på lägenheten. Först jobba i Linköping och sen jobba sent på renoveringen. Första gången på LÄNGE han inte behövt göra nånting.
Ska pussa lite på honom strax.

Var en snabb sväng inne på stan idag. Köpte vaxremsor som nämnt tidigare och gick runt som en yr höna för att hitta dit jag skulle utan karta. Gick sådär. Jag fick se mig förlorad.
Jag passade på att hälsa på Anna när hon jobbade. Det var ju en månad sen, ja en och en halv månad sen vi sågs sist.
Passade på att käka lunch tillsammans. Myspysigt! Snackade massa skit och bara umgicks lite <3

Ne, ska pussa på min prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback