Renovering.

Det här med renovering alltså.. Det tar sådan tid, kostar pengar och tar tid.. Suck. Har inte tålamod till sånt. Fick skön lön från K-Rauta denna månad, semestern kom på den här så det var nice. Men dock kommer mer än hälften försvinna. Snickaren ska ha 11,300:- för jobbet han gjorde (helt ovärt när jag ser tillbaka). Mina räkningar kommer gå på 11,000:- Fiiiint... Hoppas man inte åker på någon skattesmäll också, det vore ju verkligen the icing on the cake.
Pratade med öh... Vigge eller Tomas på jobbet om renovering. De tyckte att renovering kan ta väldigt mycket på ett förhållande. Visst kan det vara så. Beror på till vilka aspekter man ser det på. Jag har inte märkt av något direkt förutom vissa smågrejer. Lite "Arga snickarn" över det. Mats säger "så kan du inte göra, då blir det inte bra". Nähä? Hur ska jag göra då? Jag är fullt medveten om att tjejer i regel inte är en fena på renovera, hamra och borra. Det betyder inte att vi ha tummen mitt i handen. FÖRKLARA istället hur vi ska göra istället för att säga att det blir fel. Du kanske får sänka dig till en lägre nivå av intelligens när du ska förklara, men är det förklarat en gång, då vet jag till nästa.. Kan förstå också att det är "lättare" att göra det själv, det går fortare och det blir gjort på rätt sätt och ditt sätt från början. Jaja.. ni tjejer som läser bloggen som är i ett förhållande och renoverat eller liknande vet vad jag pratar om, ey? ;D
 
Jaja, börjar bli lite småsugen på något, en skål med flingor eller en korv med bröd kanske?
 
Bajj.

Kommentarer
Postat av: Arga snickaren :)

Jag brukar ju förklara. Kanske inte alltid men jag ska försöka förklara oftare älskling.

2013-03-24 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback