Såhär ligger det till.

Så... vad händer egentligen? En uppdatering kanske är på sin plats?
Mats har förklarat lägenheten färdigrenoverad. Känns mer än underbart kan jag säga!
Det som fattas just nu är att rensa det som rensas skall i förrådet. Jag är ledig torsdag och fredag så då rensar vi ut det som ska bort från förrådet och så ställer vi ner säng och soffa. Efter det.. ja. Då är vi 08:or båda två tillsvidare. Känns gött. Man har alltid haft en oro i kroppen, inte att det inte ska bli av, utan att när ska det bli färdigt? Renovering är ändå en lång process och till råga på det att göra i princip allt själv?..
 
Mats får tillbaka en fin summa på skatten. Jag undrar vad jag får. Det står fortfarande 0, men har svårt att tro att de har räknat EXAKT rätt.. Hmm.
 
Ne.. orkar inte skriva mer just nu. Står på jobbet efter stängningstid och väntar på att Vigge ska runda av med sina kunder. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback