Tröttmössa.

Precis lagt ifrån mig telefonen efter att ha pratat med Mats. Något kändes annorlunda, men jag vet inte riktigt vad. Han lät annorlunda. Kanske bara mitt trötta huvud som får för sig saker. Jag somnade till Chokladfrossa på TLC förut vid åtta och vaknade när Mats ringde förut. Trött. Kanske börjar bli sjuk.
Men åter igen. Det känns annorlunda. Jag vet inte själv hur jag ska tolka det. Känner mig ledsen. Utan anledning. PMS? Kanske.

Varit lite stiltje på mailkontakten mellan mig och Alex. Han har haft galet mycket att göra på jobbet i Linköping och förstår om han inte har tid att skriva lika ofta.

Ingen annan direkt uppdatering just nu. Känner mig allmänt hängig. Inte lust med något. Hoppas pirret i magen kommer tillbaka. Det fanns där i förrgår, varför inte idag? Hmm ;/

Imorn är det jobba och sen en ledig dag igen. Sen är det jobb fre-onsd.. Puhh, men jag bytte dag med Tomas så jag skulle få torsdag, fredag ledig istället för onsdag, fredag. Tack guling!

Ne, fortsätta där jag tog av sist, sova-time. ZzZZzzZ


Kommentarer
Postat av: Alex

Har jag fått svar på det jag skickade i söndags? Eller var det meningen att jag skulle skicka ett till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback