Uppdatering från Sthlm.

Ännu en jobbhelg avklarad. En till och sen är det ledigt. Ska bli skönt. Än så länge känns det inte riktigt som jag jobbar helg. Vi har så kul tillsammans och tiden går fort i och med att varje sängkund man har, tillbringar man ca 1-2 timmar med. Igår sålde jag en säng till. Vi hade ett sängköp och tre andra kunder, jag var försäljare på allihopa. Härligt! Men faaaan vad svårt det är att sälja säng. Sagt det förr, men säger det igen. Minsta felsägning eller bortglömd fras att säga kan göra så att hela affären går åt helvete. Men men, övning ger färdighet :)

I helgen har jag haft Mats här och det känns helt underbart. Känns som vi kommer varann närmare och närmare fortfarande såhär efter över ett år.
Imorgon har jag leverantörsutbildning mellan 8-17. Ska bli nyttigt och intressant! Efter det tar jag "helg". Ledig tre, TRE dagar!! Åker ner till Norrköping för att övervaka renoveringen.

Ne, dags att gå av bussen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback