Like dough in my head.

Känner mig rätt mosig i huvudet efter 12 timmars jobb. Imorgon blir det säkerligen likadant. Det bär av till Arninges butik hela dagen imorn och bussen går 6.15.. Segt, vi får se hur det blir. Systemet krånglade under kvällen och det skulle ta långt ifrån den tid det gjorde att inventera idag. Sen finns det nån lag om hur många timmar fritid man måste ha innan man börjar jobba igen. Jaja, får veta hur det blir under kvällen..

Trött. Fysiskt och psykiskt. Insett vilket dåligt självförtroende man har och har blivit utmanad av kollegan att göra spegelövningen. Jag ska stå och föra en vanlig konversation med mig själv i ett par minuter och titta på mig själv i spegeln, ögonkontakt. Känner mig dålig och allmänt larvig när jag står där i badrummet.. Hmm

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback