Liten sketen uppdatering.

Jag är skitdålig på att blogga jag vet. So sowwy..
Annars har väl inget speciellt hänt tror jag. Jobbar på som vanligt. Hade VD:n på jobbet igår. Vi satt och pratade lite om vart jag kom ifrån, varför jag valt sova och vad jag vill i framtiden. Härligt med en sådan människa som har sådan glöd och energi! :D

Helgen är ledig så det bör skönt. Bra väder verkar det som. Jag och Mats funderar att ta oss till någon djurbutik där vi kan kolla in vad vi ska köpa till vår kommande mops. Hoppas verkligen vi får med en! Hoppas, hoppas, hoppas..

Nu väntar jag på stationen för att åka till Jakobsberg där Ranna hämtar upp mig, härligt med 45 min mer sömn ;)
Vi hoppas på en bra försäljningsdag idag va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback