Lördag, vad erbjuder du?

Idag väntar jobb i Infra, tydligen så blir det här i helgen och inte i Barkaby, för chefen var sjuk.
Härlig solig dag idag förresten! Hoppas på mycket kunder :

Ikväll blir det lite grillning på vår innegård tillsammans med Anna. Ska bli myspys, och gott! Ser fram emot grillad majskolv.
Annars då? Vi får se hur det blir med träningen. Ranna kom på att det blir lite svårt för mig att träna innan jobbet när vi kommer skaffa Murphy. Kan inte lämna honom själv på jobbet när han är valp. Men jag får lösa det där helt enkelt.
Annars känner jag mig fortfarande som en valross, en ganska söt valross dock. Mats försökte kommunicera med mig på något slags valross/sälspråk igår. Demonstrerade hur valrossar gör slängkyssar.. :P

Nepp, dags att kliva av bussen!


Kommentarer
Postat av: Kim

Duuuuu... det sista djuret på jorden jag skulle koppla ihop dig med är en valross.. herregud knäppskalle du är så sjukt snygg! Nu blir jag tamefan förbannad på dig! Kommer upp till Sthlm och piskar vett i dig om du inte skärper dig =)!!

2013-05-26 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback