Myshelg!

Ännu en helg är förbi. Gick så fort. Som vanligt. Helgen som gått då? Haft det superbra. På lördagen åkte Mats iväg för att hjälpa sin pappa med husbåten. Jag åkte in till stan för att träffa Anna. Tänkt att jag skulle få i mig nåt att äta och snacka lite skit. Anna föreslog att vi skulle gå längs Strandvägen vid vattnet. Bra idé om det hade funnits plats. Smockat. Inte undra på när det var så bra väder.
Iallafall, en halvtimmas promenad utan lunch som slutresultat. Vi fick iallafall mycket sagt. Satte oss på tunnelbanan hem. Passade på att mosa Anna innan jag klev av, hehe. Anna säger att jag halvt gav henne en lapdance, jag skyller på inbromsning.

På kvällen var det tänkt att vi skulle möta upp Henka, Molle plus två av deras vänner, men när deras Bruce Springsteen konsert var slut, var klockan strax över elva och jag hade halvt slumrat till i sängen efter att tittat på Aladdin på tv. Så vi skippade det och bestämde träff igår istället.
Mycket riktigt så träffades vi upp. KUL!! :D saknat Henka.
Molle var härligt att ses igen, glömt hur rolig han faktiskt är :)
Vi satte oss allihopa vid någon mongolisk restaurang på uteserveringen i solen. Beställde in en varsin öl, premiär!
Servitörerna kom in strax efter att vi fått in vår öl och gav oss notan. "Eh, måste vi betala nu?!" Frågade vi.
"Ja."
Jaha? Haha, okej, de ville väl ha bort oss därifrån.
Mats och Henka beställde in en varsin öl sen igen. Vi väntade.. och väntade.. och väntade. Tillslut orkade vi inte så vi reser på oss och ska gå iväg. Då kommer ena servitören med notan på två öl till oss!! Haha! Troligt att vi betalade för det. Strosade runt lite på Åhléns city innan vi vinkade av grabbarna på terminalen och jag och Mats åkte vidare.

Vi tog tunnelbanan till Sundbyberg centrum och köpte varsin glass för att sedan ta en promenad ut till Bromma blocks.
En lagom promenad med strålande sol! Tittade runt på djurbutiken för att se vad man ska införskaffa sig. Mycket grejer man vill ha! :D

Väl hemma igen så åt vi och tittade på The Hobbit igen. En helt perfekt söndag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback