Still alive folks!

Ja, vad ska man säga? Jag är nere i en personlig svacka. Känner mig som en valross.. Självförtroendet har fått sig en törn eller två. Jag, Ranna och Tomas ska börja med träning nu. Vi har SATS liggandes precis bredvid jobbet och så har jag ett SATS drygt 5 minuters promenad från mig.
Får se när vi börjar, men ganska snart tror jag.

Nästa vecka bär det av till Norrköping. Eller nästa helg. Antagligen ska vi sova hos syrran. Har saknat lillskrutten Zoey <3 två veckor kvar nu tills vi får hämta vår lilla skatt. Kommer verkligen bli en utmaning! Men det känns rätt i tiden, så varför inte köra?

Idag kom lönen, gött. Hem och betala räkningar sen då :D tycker det är ganska skönt ändå, få det gjort och sen se vad man har att röra sig med. Denna månad har jag dock legat ute med en hel del pengar 3500:- ska jag få tillbaka pga kvitton för jobb osv.
Över 2k gick till nya saker till Murphy. Han kommer bli så bortskämd!! Den som vill är välkommen att hälsa på oss sen ;) vet iallafall ett par stycken som är rätt sugna ;D

Midsommar kommer tillbringas hemma hos mamma och pappa. Kommer bli mysigt! Inte varit där på några år nu :) dessutom har vi ju lillen med oss, så han får mycket space att springa på i trädgården :)

Ne, nu är det dags att runda av och snart gå av pendeln för en dag med jobb. I helgen är jag förflyttad till Barkaby.. Ska bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback