Sunday afternoon.

Satt imorse och saknade de flesta från mitt gamla jobb. Jag och Anna pratade lite kort igår om hur det är att jobba med så få personer hela tiden. Anna jobbar i stort sett mest bara med en annan person och jag har rullians på tre stycken till.
Saknar en handfull människor mest självklart. De som läser min blogg kan nog också lista ut vilka det är i princip en från varje avdelning.
Suck.. Lite hemlängtan har man nog. De har inte riktigt samma humor här uppe som i Norrpan. Inte min humor iallafall. Min sarkastiska dryga humor går inte riktigt hem här lika mycket. Nåt du märkt av också Anna? Undantag med Jonas då :P

Nu bär det av hem för middag hos min finaste. Jag har visst i all hast under dagen, lovat att göra blåbärspaj. Får väl vara snäll fruga och göra det! ;D

Gårkvällen var riktigt trevlig med Anna som sällskap! Härligt god mat. Anna var som väntat sämst när vi spelade kort. Neger och president är inte riktigt hennes cup of tea. Däremot smiskade hon Mats rumpa i vänd-tia.
Annars testade vi nya Daim, jordgubb från GB glass. Jääävligt fint om jag får säga det, hehe. Anna och jag planerar att köpa en av varje sort från GB och svulla i oss nån gång. Men.. Kanske inte. Stackars Annas laktosmage.

Nu är jag strax hemma.
Until next time, <3


Kommentarer
Postat av: Anna

njaeeee jag har nog inte tänkt på det där med humorn här i sthlm, men nu när du säger det så..!
hahhahahha anna var som väntat sämst?? sen ska jag väl vara ärlig å erkänna att mats piska mig totalt i vänd-tia också.. inte min dag helt enkelt! ;)
stackars annas laktosmage ja.. MEN SÅÅÅ VÄRT DET ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback