Bebisar och lussekatter.

Nu är det som så att jag följt Isabella löwengrips blogg "Blondinbella" många år. Hon har ju blivit vuxen de senaste åren (trots att hon är 22 år). Iallafall. Det har varit intressant att följa hennes graviditet och för ett par timmar sedan kom deras son Gillis till världen. Hon la upp en bild på hans små fötter i hennes blogg och det såg såååå mysigt ut! Blev alldeles varm i kroppen. Man kan ju inte annat än längta lite till den dag jag har ett litet eget knyte liggandes på bröstkorgen. <3

Jag och Murphy bakar lussekatter idag. Eller.. jag bakar och Murphy övervakar arbetet. Väntar just nu på att degen ska jäsa klart. Nytt recept också. Använder mig av kryddburkens recept. Hon är grym. Vill ni ha mycket inspiration så ska ni kolla in henne, kryddburken.se.

Det här med barn.. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback