Fortfarande djungel..

Herregud vilken djungel det är med ringar. Trodde verkligen inte att jag skulle ha så mycket synpunkter om hur den ska se ut, men tydligen finns det en hel del att tänka på som jag inte alls trodde skulle vara nån stor grej.
Klarhet, färg, slipning, vitt eller rött guld (lutar åt vitt), hur många diamanter, hur många carat osv. osv.
 
Det är ju inte direkt jämförbart med hur min förra förlovning var. Ja, jag har varit förlovad innan Mats för de som inte vet. Där var det ett frieri utan ring och sen första bästa smyckesbutik (Guldfynd) och så köpte vi ringarna på plats. Ska jag vara ärlig kommer jag knappt ihåg hur ringen såg ut, men jag TROR den såg ut såhär:
 
 
 
Förhoppningsvis så ska vi till en guldsmed imorgon som ligger nära medborgarplatsen. Har kikat lite på några av deras ringar. Dessa fyra fastnade jag för:
 
 
 
 
 
Sorry, är inne i ett rosa moln just nu, håll ut.

Kommentarer
Postat av: Kim

Stanna i molnet det här är ju ljuvligt :)

2013-11-25 @ 19:59:25
Postat av: Johanna

Är sååå glad för eran skull 😊

2013-11-25 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback