Queen

Min drömring går loss på "från 20.000:-"...
Typiskt. Alla ringar jag tittar sitter jag och jämför med DEN. Det är väl som en bröllopsklänning kan jag tänka mig. Inte testa klänningar som går utöver sin budget. Skulle aldrig frågat efter priset till deras kundtjänst.. 

Men som sagt, åka och kolla på lite ringar imorn, spännande! Förhoppningsvis har man lite bättre koll på vad man faktiskt vill ha bland alla termer och ringar som finns därute.


Igår var jag, Mats, Fredrik och deras pappa på konserten "Killer Queen" i Solnahallen. Jag har aldrig varit ett fan av Queen, men de har alltid funnits där när jag vuxit upp. Sen sjunger man ju alltid med när klassikerna kommer.
Konserten var iallafall väldigt bra och man rycktes med av stämningen!

På måndag ska jag träffa Anna för en fika och promenad med Murphy. Det var väl nåt halvår sedan vi sågs sist, så kan det ju vara. Ska bli trevligt som fan iaf!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kim

Kuuul :)

2013-11-24 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback