Update.

Spännande saker händer och många inbokade saker just nu.
Imorgon blir det bowling i Kista galleria tillsammans med Mats och Emelie. Onsdag nästa vecka blir det provjobba för ett möjligt framtida job (do not jinx!)
Fredag nästa vecka är det konsert tillsammans med Mats, svärfar (kanske Fredrik, vet ej) för att se Queen.
Torsdag veckan efter det ska jag ner till Norrköping (?!? vad händer?!) för jobbintervju (spännande, spännande) och sen stannar jag kvar i ett par dagar för firande av Zoey som fyller 4 år.
 
Spännande veckor må jag säga. Vi får se hur saker och ting utvecklar sig.
NÄSTA: Laga dagens middag.

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh jösses så kryptiskt du skriver det klarar inte min nyfikna själv av!!! Norrköping? Say what? Provjobba? Vill höra mer mer mer!! Ps. Kan du inte åka hem nästa helg för då ska ju jag med hem så tar vi en utekväll?! POK

2013-11-15 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback