Worst night ever!

Herregud.. Inatt vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Mina känningar av urinvägsinfektion igår morse avtog under gårdagen. Dock kände jag igår kväll när jag skulle sova att jag fortfarande kände mig kissnödig trots att jag precis varit på toa. Varningsklockor slog på direkt, så svepte i mig ett stort glas vatten. Lyckades somna, men vaknade en timma senare för ännu ett toabesök. Sen var helvetet löst. Alla som haft urinvägsinfektion vet vad jag pratat om. Att kissa rakblad är en underdrift. Inte nog med det så gör det lika ont när man inte går på toa. Vare sig man sitter, står, ligger eller går. Att försöka sova igen var omöjligt. Allt jag kunde känna var smärtan. Undrar hur många liter vatten jag drack inatt. Hinkade i mig, men det hjälpte inte. Vid klockan tre inatt nån gång bröt jag ihop och stortjöt, sittandes i köket. 
La mig i sängen och lyckades med mycket tvång somna en halvtimma innan det var dags att gå upp igen. Strax efter det ringde Mats alarm. Efter att han gått till jobbet så lyckades jag somna runt 6 imorse.

Nu fortsätter jag dricka mitt citronvatten och känner mig halvt groggy.
Ska försöka pallra mig iväg till affären för att inhandla dagens middag. Vill inte bli kall (vilket gör det mycket värre) så får bunkra på mig med både halsduk och mössa. Somnade imorse med strumpor, mjukisbyxor, linne och hoodtröja på mig. Tjocka duntäcket på och jag lyckades somna.

Ne, ska bädda ner mig igen och se någon film.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

Säg till Mats att köpa tranbär till dig och börja överdosera

2013-11-01 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback