Lite funderingar.

Hmm.. Fastnat för serien Breaking Amish som går på TLC. Här följer man några ungdomar (alltifrån 19-26) som lämnar sina hem i Amish och Mennonite-kulturen för att uppleva sina drömmar i just den här säsongen, Los Angeles. http://www.tlc.com/tv-shows/breaking-amish-la
Iallafall, i ett program så hände det en incident mellan två tjejer och en kille varav tjejerna var otrogna mot sina respektive, medans killen var singel. När det hela uppdagade sig så får killen all skit... Varför?
Jag menar, det är inte första gången det händer. Dokumentärer, klipp osv där otroheter uppdagats och personen som varit singel i det hela fått allt skit och fått stryk. 
Hmm..
Är det bara jag som skulle reagerat helt annorlunda? SJÄLVKLART skulle jag bli rasande på tjejen som skulle vara involverad. DOH, men den största ilskan, besvikelsen skulle riktas mot min partner.
 
Beroende på var folks gräns för otrohet går så har jag varit/inte varit otrogen. Beror lite på hur man ser på det. Jag har varit med om att vara "den andra" i otroheten och mycket riktigt så var det jag som fick den mesta skiten. Men jag har också varit med om att blivit bedragen. Inte riktigt otrogen, men enligt mina gränser snudd på. Så ja. Jag har varit med om alla tre.
 
Själva då? Och vad blev följderna av det?
 
 
Nu ska jag äta min kanelbulle och dricka mitt rödvin i min ensamhet. YOU GO GIRL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback