Kräftskiva!

Igår hade vi kräftskiva här hemma i lägenheten tillsammans med våra nyfunna vänner och tillika grannar; Hanna och Hilda. Anders Kanebäck var ju som bekant på besök i helgen och så kom Mats vänner, Emelie och Sebastian.
Hade så otroligt kul!! Mycket mat och diskussioner och skratt hela kvällen. När klockan var halv två bestämde vi oss för att gå ut till Garbos här i Sumpan. 150:- inträde för en timma kvar innan de stängde. Ovärt. Såå. Vi gick hem igen.
Haha, nu har jag en trött vovve liggandes i sin korg på golvet och en trött sambo bredvid mig i sängen.

Nu ska jag fortsätta kika på Breaking Amish och slappa denna söndag!

(Grattis Isabella och Odd till erat bröllop!) Yay!

Får mig att längta efter mitt eget när man ser bilderna :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback