Är du gravid?

Har länge tänkt börja träna. Diciplin och motivation har närvarat med sin frånvaro. Idag fick jag dock en rejäl känga på jobbet. En kvinna (troligtvis ryskt påbrå) klappade mig på magen och frågade om jag var gravid. Här är det väl fritt att fnissa till för den som vill, men jag kan säga att det var fan inte kul på något sätt. Att vara så pass tjock att att man ser ut att vara på smällen. Ja.. det är bara såna fraser som sägs i komedier.
Hur som haver så försökte jag dölja min förödmjukelse genom att skratta bort det och börja vika om byxor.

Det är lätt att hjärnspöken skenar iväg och vill kasta upp dagens frukost och mellanmål i toaletten.
Suck. Med ökad vikt och minskad självkänsla så blir man så lätt berörd, vad det än är.
Tjockis-Jannika

Till något mer roligt! (För mig)
Ikväll ska vi ha "play date" med ett par som bor i närheten. Vi ska ses vid hundrastgården nära oss. Ja det är våra mopsar som ska leka, inte vi människor, höhö ^^ kommer bli hur kul som helst för vår lilla korv, kommer gå bananas och flåsa och grymta springandes med svansen i vädret :D

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Kim

Gumman! Stop it! Det av en som fråga mig detsamma på den tiden jag vägde 55kg (och var smal) bara för att skjortan hängde konstigt.. Så haka inte upp dig på det! Du är inte tjock! Bara jätte vacker <3

2014-02-24 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback