Att börja.

Har funderingar på vilket gym jag ska välja. SATS eller World Class. Är inte insatt i nån av dem och vill väl egentligen bara att det ska funka. Jag är inte mycket för gruppträning, utan kommer köra på med kondition och styrketräning. På Sats kostar det 510:- /månad för en anläggning. World class står det inga priser på, men Kim och Anna kanske kan skriva vad ni pröjsar?
Mats har kontakter på World Class, så vet inte vad man kan få ut av det.

Dags att börja ta tag i det här nu!
Mats har slutat snusa. Det är svårt att se nån som alltid är så stark annars, vara så sårbar. Nu har det gått en vecka och han har inte fått något utbrott. Bara varit tyst och hållit lite för sig själv.
Men jag är stolt över honom! 

Kan han sluta med ett begär, så kan jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag betalar just nu på elexia 660kr men det är orimligt dyrt(Norge liksom) men om jag va du skulle jag ta typ närmsta gym med bäst pris om du inte har några krav på gruppträning för alla nuförtiden har ju maskiner, fria vikter och konditionsavdelning. Typ 24 fitness eller liknande.. Skulle också gå dit på en em. och se så att det inte var överfullt så inget är ledigt.. Då är det hopplöst! :-)

2014-01-19 @ 21:40:15
Postat av: Anonym

//kim

2014-01-19 @ 21:40:26
Postat av: Anna

World class nybroplan = kärlek. Stort fräscht luftigt. 399 kr/månad för en anläggning betalade jag förut iaf :)

2014-01-22 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback