Call me Ms.Antibiotic

Blir så trött. Tredje gången på lite över två månader antibiotika skiva ut till mig. Fattar inte vad det är för fel?! Urinprov skickades på odling när jag var där innan jul men inga elaka bakterier fanns.  Nu lämnade jag ett snabbt urinprov pch man kunde se både vita och röda blodkroppar... Så atte. Jaha?? Vad gör man nu?
Det är ju sådär att äta antibiotika så ofta, i och med att det slår ut allting. Haha! Fick till och med beröm av läkaren att jag visste i princip lika mycket som honom om urinvägsinfektion. Inte undra på, så ofta som jag är där ;)

Iallafall. Nu har jag köpt citroner och ska dricka svartvinbärste hemma. Surt har jag hört vara bra (myt eller ej?) Ska försöka dricka te. Det är fan inte gott, men jag behöver dricka något varmt och att endast dricka varmt vatten är ingen höjdare. Att dricka massvis med varm saft eller kaffe är väl ingen höjdare heller..



Kommentarer
Postat av: Kim

Testa tranbärskapslar (regelbundet för att hålla det borta) och utdrivande the (typ morot eller nått annat). Har med problem med det där men det har hjälpt mig :)

Svar: Jag har tranbärskapslar, men är dålig på att ta dom när jag inte har ont. Jag försöker dricka te och utan socker eller mjölk, men det är fan inte gott än, haha! :D
Yanken

2014-01-19 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback