Min resa till Schweiz.

Hej igen världen. Här har det varit dött länge och så kan det ju bli ibland.
Under tiden jag varit borta har jag varit i Schweiz på semester. Jag, Mats och Fredrik var där övver jul och nyår och firade in 2014 med hans mamma, hennes man och hans sida av familj. 
 
Vi bilade ner och det var ju en upplevelse i sig. Jag och Murphy var i baksätet och det gick finfint. Murphy sov mestadels av resan. Fredrik och Mats turades om att köra med 4 timmarintervaller ungefär. MEN när man sitter fast i en bil tillsammans i ca 10 timmar så är det nästan oundvikligt att tjafs inte dyker upp. Det märktes.. Bröderna Larsson är väldigt envisa båda två och har starka åsikter så ett tag satt de och halvskrek på varandra... Och efter 3 minuter  så var det som ingenting hade hänt. :P
 
Bjuder på ett bildregn:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Härligt det ser ut hjärtat <3

2014-01-18 @ 00:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback