Äta.

Alltså, sockersuget har inte varit lika farligt som jag trodde. Så här summerande efter 4 dagar (oftast de jobbigaste dagarna). Förmiddagarna är en baggis, är för segstartad för att tänka på sötsaker. Däremot känner jag av suger efter jag ätit mat. Åhhh. En liten chokladbit gör väl inget? ;)
Det tar 20 min för ett begär att försvinna, så oftast sysselsätter jag mig med annat. Det jobbigaste har nog varit att inte småäta. Det är nog min last. Äta  något för att jag är uttråkad, rastlös eller liknande. Ibland är det svårt. Jag har har också svårt att bara äta till jag är 80% mätt. Att vara riktigt hungrig är en skum känsla för mig, men jag jobbar på det!

Kommentarer
Postat av: Kim

Att äta fett fyller ofta upp bra. Typ på frukost, eller ta en matsked med kokosfett så försvinner suget. Mkt psykologiskt det där.. Saknar dig kände jag nu!!!

2014-03-05 @ 13:21:33
Postat av: Johanna

Kämpa på Jannika!! DU fixar detta!

2014-03-05 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback