Dagens I-landsproblem.

Som alla vet så var det fettisdagen i tisdags, aka semledagen. Jag har tillåtit mig att ha en fridag i veckan då jag får äta nåt gott. Hela veckan har jag sett fram emot en semla. En vanlig jävla hederlig vetesemla med fyllning gjord på vad det ska vara; mandelmassa utblandat med lite av bullen och mjölk/grädde. Nae, ta mig fan så går det inte att få tag på?! Antingen så är det lyxsemlor med vaniljkräm (nej tack), eller  nån torr jäkel med endast en klump till mandelmassa i mitten.
VAD FAN?!

Då gör man det näst bästa och går in på Hemköp för att köpa där. Hela montern slut på semlor. Nähä, då köper jag färdigt semlebröd och köper mandelmassa och grädde o gör egna. Nä, då finns det inget bröd...! >.<

Suck. Ingen semla till Jannika idag.

Kommentarer
Postat av: Kim

Fan va trist :(

2014-03-08 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback