Härliga lördag!

Åh herregud vad mätt jag är! Har nu tryckt i mig en tallrik pommes med calamares. Min "cheat day" är awesome so far. Brukar försöka äta hyfsat ordentligt och lagom portion till frukost och lunch på mina lördagar för att senare unna mig på kvällen då det är då jag brukar bli som mest sugen på nånting. Jag måste inte ha en fuskardag, men jag vill. Det gör det hela lättare för mig att fokusera på träningen i veckan.

Förresten. Jag har gått ner 1,6 kg denna vecka vilket gjorde mig glad. Tror jag börjat hitta hur jag ska äta nu vilket känns bra. Det känns att jag krympt magsäcken lite också, för det krävs inte mycket innan jag ska känna mig på gränsen till mätt. (Det är då jag brukar sluta äta).
Iallafall! Härlig ledig lördag! Städat lägenheten och gått på stan med älsklingen. Länge sen vi gjorde nåt tillsammans :) jag köpte en röd/vinröd kofta på VILA och två butterglosses från NYX. Gaaah!! På riktigt så är det de bästa läppglansen jag någonsin testat. Nu har jag tre stycken och det kommer blir betydligt flera ;)

Nu är det matkoma i sängen.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback