Status på träningsvecka 1.

Så var det söndag igen. En vecka sedan jag drog igång min träning. En uppdatering hur det har gått?
Jag har tränat 4 ggr denna vecka och igår var vi ute på promenad runt sjön här i närheten. Mats skulle springa runt med Murphy och jag skulle gå. (Fortfarande stum i benen). Drog på mina converse eftersom jag bara har ett par träningsskor och dom har jag på gymmet. Gjorde ett tappert försök att jogga lite men upptäckte snart att converse inte alls är gjorda för att varken jogga eller powerwalka i. Detta resulterade i två finavattenblåsor på mina hälar. Nu haltar jag fram. Nu hoppas vi på snabb läkning så jag kan komma upp på löpbandet!

Jag fick min semla igår trots allt, och den var himmelsk. Hiiiiimmelsk!
Nu är det slut med allt goda för en vecka och det känns faktiskt okej just nu.
Trodde det skulle bli svårt att vänja sig av med cola eller energidryck, vilket jag konsumerat en hel del. Har faktiskt inte varit sugen på det. Dock har jag köpt en Ramlösa jordgubb rabarber, för att stilla mitt lilla sug efter kolsyra.

Nästa träningspass blir imorgon, ska bli skönt! Kickstarta veckan :)

Oh, just det. Har gått ner 1,5 kg denna vecka. Hurra för mig!

Dags att moppa golvet i butiken nu ;)



Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fortsätt kämpa på men glöm aldrig att du är världens vackraste precis som du är <3

2014-03-09 @ 11:56:53
Postat av: Kim

Du är så duktig! Converse är ju bendöden :-)

2014-03-09 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback